8.6.13

Faszerowane papryczki serem feta

Faszerowane mini papryczki potrafią w sobie rozkochać :)

Faszerowane papryczki serem feta
przepis własny

Składniki:
  • 10 papryczek chili
  • 125g sera feta
  • 50g twarogu (użyłam typu włoskiego)
  • czosnek (ilość według uznania- ja dałam 6ząbków)
  • kilka gałązek świeżego tymianu
  •  sól, pieprz
Papryczki oczyszczamy z gniazd nasiennych odcinając tylko ich końcówkę ( główkę ), wrzucamy do wrzątku i blanszujemy 3 minuty, osuszamy, odstawiamy.
Sery włożyć do blendera, zmiksować na masę, doprawić solą i pieprzem, nadziewać paprykę przy pomocy worka cukierniczego. Na dnie słoja ułożyć gałązkę tymianu i 2 ząbki czosnku, ułożyć nadziane papryczki, dodać jeszcze jedną gałązkę tymianku, resztę czosnku i zalać gorącą oliwą z oliwek. Mocno zakręcić. Można jeść po 2 dniach, po otwarciu słoja najlepiej zjeść w ciągu kolejnych dwóch dni. Smacznego.

41 komentarzy:

  1. Świetne! Sam z chęcią je zrobię :) Zapraszam do siebie i do obserwowania :) http://www.gotujebochce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taka faszerowana i marynowana papryke :) Te mini papryczki wygladaja przeuroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy dodatek sera twarogowego nie powoduje, że masa serowa będzie ciut gorzka? właśnie przeglądałam kilka przepisów i o tym pisali. Nie robiłam osobiście, ale przymierzam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, u mnie nie wyczułam niczego gorzkiego w smaku...może to zależy od ilości dodanego sera, użyłam firmy Pilos typu greckiego, który jest bardzo łagodnym serem. Polecam jednak wypróbować:)

      Usuń
    2. w przepisie podany jest "ser włoski" :3

      Usuń
  5. I po co kupować gotowe antipasti ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym takie papryczki :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Tobie je zrobię :) Dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja kupuje gotowe, głupia jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm czy głupia to nie tak zaraz:) może spróbujesz raz i więcej nie kupisz:)

      Usuń
  9. Witam serdecznie,
    zauważyłam, że masz wiele widgetów na swoim blogu. Dlatego byłabym zaszczycona, jakbyś dołączyła i do nas oraz zarejestrowała swój blog na liście Top Blogi na stronie znajdzprzepisy.pl.

    Znajdzprzepisy.pl jest wyszukiwarką, która zbiera przepisy z najlepszych stron oraz blogów kulinarnych. Już ponad 1200 blogerów dołączyło do nas i skorzystało z dodatkowych odwiedzin, które dostarczamy.

    Aby znaleźć się na liście Top Blogi wystarczy tylko zarejestrować swój blog tutaj: http://www.znajdzprzepisy.pl/dodaj-blog

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupujemy takie papryczki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przepis zrobiłam i o zgrozo otwieram słoik bąbelki i niesamowity kwas i mogę pytanie co źle poszło że skwaśniały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcie co zrobiłaś źle...może nie zawekowałaś ?

      Usuń
  12. Czy to nadaje sie jako przetwor na zime? Czy moze stac dlugo (ew. ile?), czy raczej do szybkiego spozycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli użyjesz tylko fety i zawekujesz gotując słoik a następnie odwracając do góry dnem powinny bez problemu przezimować jak każde inne zaprawy. Feta jest słona więc konserwuje, nie kwaśnieje, natomiast dodatek sera, który podałam w przepisie jest fajny pod względem smakowym ale z racji swojej delikatności i zawartości sporej ilości wody nie nadaje się do przezimowania ale do skonsumowania do tygodnia.

      Usuń
  13. Szkoda, że moja kobieta nie robi takich pyszności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje papryczki wyglądają pysznie, bardzo fajny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś dla mojego męża :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A co zrobic zeby pozostaly na dluzsza chwile? Sama pasteryzacja wekow wystarczy czy tak jak wyczytalam wyzej uzyc samej fety, uciknac twarogu i zawekowac standardowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyć samej fety, najlepiej tej greckiej twardej - ma więcej soli ale nie puszcza soku

      Usuń

  17. whoah this blog is excellent i love reading your posts. Keep up the great work!
    You know, many people are hunting around for this information, you can help them greatly.

    my website - 대구오피

    (freaky)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji