14.7.15

A na śniadanie dziś ... letnia owsianka z pysznym miodkiem !

Jakże smaczna owsianka na poranne śniadanie ... co więcej chcieć gdy w miseczce tyle dobroci! Jak już wiecie nie jadam owsianki na wodzie, po prostu mi nie smakuje, lubię ugotowaną na mleku lub zalaną jogurtem i koniecznie z miodem! Miód jest do owsianki niezastąpiony i tyle! Dzisiaj w ogóle rozpusta, owsianka z dodatkiem masła? kto tak jada? Jadam tak ja .. nie zawsze ale czasami mi się zdarza chociaż masło mogłabym jeść łyżeczką :-) tak samo mogę zjadać łyżeczką miód ... tak, jest pyszny i mało dla mnie ważne że słodki! W końcu wszystko co słodkie jest dobre albo na odwrót :-) Miodzik jest prezentem z pasieki od Państwa Mrówki o których pisałam tutaj - możecie poczytać! Wspaniali ludzie .. wystarczy zjeść przy nich kilka łyżeczek ze słoiczka miodu i zaraz przypuszczenie, że miód lubimy i otrzymujemy słoiczek do domu ... muszę częściej dawać o miodku znać :-) Paulina, Krzysiu dziękuję!
a Wam życzę smacznego :-)

Letnia owsianka z ulubionymi owocami
przepis własny

Składniki:
  • 0,7 litra mleka
  • niecała szklanka płatków owsianych
  • 50g masła
  • 2 łyżki miodu + do polania wierzchu
  • szczypta soli
  • łyżka białego sezamu
  • 2 łyżki płatków migdałowych
  • poziomki oraz maliny
Przygotowanie:
Na suchej patelni upraż sezam oraz płatki migdałowe, odstaw do ostygnięcie.
Do garnuszka przelej mleko, dodaj masło i sól. Gdy mleko zacznie wrzeć dosyp płatki owsiane i gotuj na małym ogniu do czasu aż zaczną gęstnieć, jeśli wolisz bardziej gęste płatki, po prostu dorzuć jeszcze garść do garnka. Odstaw ugotowaną owsiankę i dodaj miód, wymieszaj  i przełóż do miseczek, dodaj na wierzch owoce, u mnie maliny i poziomki, posyp uprażonym sezamem i płatkami migdałów i polej wierzch dodatkowo miodem :-) Jest pysznie, uwierzcie!


5 komentarzy:

  1. I takie śniadanie to ja rozumiem! ;)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały przepis! Ja również, nie jadam owsianki na wodzie - na mleku jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przekonać w końcu do owsianki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji