6.12.12

a na drogę mam ... śniadanie w super funkcjonalnym pojemniku :)

Wczoraj wieczorem wpadł do mnie Mikołaj, fajny taki w czapeczce ale bez brody :) twójlunchbox.pl to taka firma niespodzianka, która przesłała mi do testowania najfajniejszy pojemnik Smash XL
jaki można sobie wyobrazić, zresztą zawsze chciałam taki mieć i od wczoraj już mam...super! Pojemnik jest przeźroczysty, posiada super pokrowiec, trochę gumowaty, gąbczasty, bardzo profesjonalnie odszyty trzy igłową maszyną zwaną kapówką - wiem, bo skończyłam kurs kroju i szycia dawno temu i bardzo lubiłam ten ścieg :) torba wykonana  jest z tworzywa używanego do produkcji skafandrów nurkowych więc jest termoizolacyjna i elastyczna, ma fajny schowek z boku na bidon a co najważniejsze suwak po zasunięciu schowany jest pod rączką, za którą można trzymać i przenosić nasze śniadanie :) Pojemnik ma trzy oddzielne komory, dwie z nich czyli środkowa i jedna boczna mają przegródki, które są ruchome więc można z nich korzystać bądź nie :)  w komorze środkowej przegródkę można użyć piętrowo oddzielając kanapki, natomiast boczną można wykorzystać do oddzielenia np: warzyw czy owoców. No i najfajniejsza sprawa w całym zestawie to szczelne pojemniczki na jogurt lub dresing. Tego zawsze mi brakowało! Ponadto chciałam dodać, że w takim pojemniczku możemy zabrać ze sobą do pracy nawet obiad, ponieważ bez problemu można pojemniki używać w mikrofalach :), można również myć w zmywarkach co jest chyba wielką wygodą dla wielu. Pojemniki do pracy, na przechadzkę do lasu, na rower, idealne do połażenia po górach co oczywiście usłyszałam jak tylko otworzyłam paczkę...no a dzisiaj na Mikołaja zrobiłam śniadanie w nowym Lunchboxie...zobaczcie!
Śniadanie na drogę z Lunchboxem
mojego pomysłu

  • 1 duży płat tortilli
  • mix sałat z burakiem
  • 2 plastry szynki parmeńskiej
  • kilka pasków kolorowej papryki (zielona i pomarańczowa )
  •  połowę małej papryczki chili
  • łyżka majonezu
  • łyżeczka pasty chili
Tortillę posmarowałam majonezem, następnie pastą chili, ułożyłam sporą garść sałaty, szynkę parmeńską, paski papryk i posypałam dodatkowo posiekaną drobno papryczką chili, zwinęłam tortillę przekrawając ją w poprzek na połowę.
Ponadto w Lunchboxie znalazły się zielone marynowane greckie papryczki, dość ostre bo takie lubię podjadać do kanapki w tym przypadku tortilli, kilka paseczków zielonej i pomarańczowej papryki słodkiej jako przekąska, jogurt naturalny grecki w jednym z pojemniczków i moje ulubione płatki śniadaniowe  bardzo chrupiące. Rewelacyjna sprawa z tymi pojemnikami!

18 komentarzy:

  1. Genialne to pudełko! I tak - w góry na jednodniowa wycieczkę jest po prostu w pytkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko jest po prostu bombowe! na bank będzie towarzyszem w górach :)

      Usuń
  2. Cudowny ten lunchbox. Muszę sobie w końcu kupić porządny, bo codziennie przygotowuję Mężczyźnie lunch do pracy. I czasem musi mieć parę pudełeczek ( żeby nie mieszać sałatki z dressingiem na przykład). Twój lunch cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z tym dresingiem zawsze był problem i zawsze moja sałatka była paćką w pudełku, nie smakowało to dobrze niestety!

      Usuń
  3. jaki cudowny zestaw! Chciałabym takie śniadanko zjadać w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zajrzeć do sklepiku Lunchboxa, może coś Ci się spodoba:) na pewno!

      Usuń
  4. to prawda, pojemniki rewelacja! i pyszne jedzonko w środku

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, to się nazywa zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wypasione śniadanko! a pojemnik wygląda na bardzo funkcjonalny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest bardzo funkcjonalny a najfajniejsze są te małe pojemniczki do sosów:)

      Usuń
  7. Super te pudełka! A w zestawie z tortillą - biorę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełko rewelacyjne, teraz czekam na Twoje przepisy na drugie śniadanie do pracy, czyli bento.
    A wierzę, że będą piękne jak wszystko na Twoim blogu!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko na moim blogu nie jest aż takie piękne ale zrobię kilka śniadań, obiecuję:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji