27.10.16

Dyniowo sezamowe magdalenki na jesienną chandrę :-)

Nadrabiam w końcu mnóstwo zaległości chociaż muszę napisać prawdę, że w zasadzie to nic a nic mi się nie chce...obecnie dopadła mnie choroba więc mam trochę czasu, jednak na takie zaległości jakie są u mnie to żaden czas nie pomoże :-) Dzisiaj pokusiłam się o szybkie, bo naprawdę są szybkie...magdalenki, francuski smakołyk. U mnie z dynią bo w końcu jest sezon! Całuje Was i do następnego :-)



Dyniowo sezamowe magdalenki
przepis własny

Składniki: na 18 sztuk

  • 2  jajka
  • 100g cukru
  • 2 łyżki Tahini naturalnego (użyłam Primavika)
  • 100g puree dyniowego
  • 100g mąki
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 100g roztopionego masła
  • łyżeczka cynamonu
Rozgrzej piekarnik do 200⁰C

Przesiej przez sitko mąkę i proszek do pieczenia.
Ubij jajka z cukrem na puszystą masę, dodaj tahini i ubijaj jeszcze przez chwilę, dodaj dynię, wymieszaj. Następnie dodaj pozostałe składniki oprócz masła i ponownie wymieszaj.
Dodaj masło, wymieszaj i  wstaw do lodówki na godzinę
Posmaruj formę masłem i  nałóż ciasto. Piecz przez 15 minut w temperaturze 180⁰C.
Wyjmij z formy upieczone magdalenki i  ostudź na metalowej kratce. W tym czasie przygotuj dobą kawę, usiądź wygodnie w fotelu i skosztuj jesienną magdalenkę :-) Smacznego!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji