24.2.15

Sałatka z kolorowych pomidorów i fety

Tą sałatkę przygotowałam na potrzeby czasopisma Food Culture, pewnie większość z Was już ją widziała ale że całkiem fajnie mi się z nią pracowało a następnie jadło to pozwoliłam sobie ją zamieścić na blogu :-)
Sałatka z kolorowych pomidorów
przepis własny

Składniki:
  • 1 duży pomidor zielono żółty, 
  • 1 pomidor malinowy, 
  • kilka pomidorków koktajlowych, 
  • garść Rukoli, 
  • garść roszponki, 
  • 50g sera feta, 
  • sól, pieprz, 
  • łyżeczka oliwy z oliwek, 
  • cząstka limonki.
Przygotowanie:
Pomidorki pokrój w cząstki, delikatnie umyj roszponkę oraz ukolę, osącz na papierowym ręczniku, pokrój fetę na kosteczki. Na talerzu rozłóż ukolę i roszponkę, poukładaj pokrojone pomidorki, porozrzucaj fetę i dopraw pieprzem, oliwą oraz sokiem z limonki. Smacznego.

3 komentarze:

  1. Feta - uzależniłam się ostatnio od niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, tylko czekamy na lato i pachnące pomidory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie podana! Kilka prostych składników, a sałatka nagle przenosi gdzieś na wakacje na południe Europy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji