24.3.14

Czekolada na gorąco !

Na dzisiejszą pogodę polecam tylko czekoladę..na gorąco!

Czekolada na gorąco
przepis własny

 Składniki:

  • 500 ml mleka u mnie 3,2% 
  • 250ml śmietany kremówki 36% ubitej na sztywno
  • 140 gram drobno połamanej gorzkiej lub mlecznej czekolady ( u mnie Bellarom )
  • szczypta gruboziarnistej soli
  • szczypta chili 
Rozgrzej mleko i czekoladę w średniej wielkości rondlu, aż zacznie się gotować, dodaj sól oraz chili, zmniejsz ogień i gotuj, regularnie mieszając przez 3 minuty.Przelej do filiżanek, dodaj na wierzch po dwie łyżeczki ubitej śmietany, delikatnie przemieszaj i podawaj od razu gorącą. Smacznego:)

7 komentarzy:

  1. no, przed snem akurat, magnez wyciszy słodycz ukoi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz na jakiś czas pozwalam sobie na takie czekoladowe szaleństwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dodatkiem soli i chilli musi być przepyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i pomyśleć, że jeszcze nigdy nie piłam czekolady na gorąco... serio !

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji