27.12.13

Uszka z kapustą i grzybami


Uszka z kapustą i grzybami

Składniki na ciasto: z przepisu klik

  • 1,5 szklanka mąki pszennej
  • 1/2 szklanki mąki durum
  • 1 szklanka wrzącego mleka
  • szczypta soli 
 Farsz: mojego przepisu

  • 200g kiszonej kapusty
  • 200g suszonych grzybów
  • 1 cebula
  • 2 łyżki oliwy z oliwek + łyżka do cebuli
  • sól, pieprz
Grzyby zamoczyć na całą noc, następnie gotować je 20 minut. Dodać pokrojoną kapustę, oliwę z oliwek i gotować do miękkości. Cebulę podsmażyć z łyżką oliwy na złoto, dodać do kapusty, doprawić solą i pieprzem i ostudzić.
Mąkę i sól wsypałam do malaksera, zagotowałam mleko które dolałam do mąki i wyrabiałam ciasto hakiem do momentu aż zacznie odchodzić od boków i będzie ładne elastyczne.
Lekko podsypałam blat mąką, kulę z ciasta położyłam na środek i rozwałkowałam ciasto, które następnie wykrawałam okrągłą metalową foremką do wykrawania ciastek. Na każde kółko nałożyłam odrobinę  farszu i zlepiałam jak pierożki następnie zlepiając oba końce razem.Gotujemy aż uszka wypłyną na wierzch :)


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji