7.11.12

Wołowina w sosie Hoi Sin z czosnkiem

Takie danie przedstawia  Blue Dragon w książeczce z produktami Smaki Azji na Twoim talerzu a ponieważ taką książeczkę otrzymałam na warsztatach kulinarnych to sobie ugotowałam i zjadłam :)

Wołowina w sosie Hoi Sin z czosnkiem
według Blue Dragona

Składniki:
  • 2 łyżki oleju roślinnego
  • 500g polędwicy wołowej
  • 50g orzechów nerkowca ( zamieniłam na orzeszki piniowe )
  • 4 duże pieczarki ( pominęłam )
  • 2 saszetki sosu Hoi Sin z czosnkiem Blue Dragon
  • 100g świeżego szpinaku ( użyłam mrożonego )
  • Makaron Udon 
Przygotowanie:
Na rozgrzanym oleju podsmażyć pokrojoną w cienkie paski wołowinę. Po 4-7 min zdjąć ją z patelni i odstawić. Na tym samym oleju podsmażyć orzeszki piniowe, zdjąć je po 1-2 min, kiedy się lekko zrumienią. Pieczarki pokroić w plastry i dusić około 3 min z 2 łyżkami wody. Dodać sos Hoi Sin, szpinak, przygotowaną wołowinę i orzeszki. Dokładnie wymieszać i smażyć jeszcze przez chwilę razem. Podałam z makaronem Udon.
Smaczności :)

10 komentarzy:

  1. za mną domowa chińszczyzna chodzi już wystarczająco długo, w weekend coś przygotuję. nie wiem jeszcze co to będzie, ale z pewnością jakieś noodle :) mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne danko. Zeby mi tak ktos chcial cos podobnego ugotowac... :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. domowa chińczyzna jest świetna... człowiek może poeksperymentować ;)
    a zawartość Twojej miseczki wygląda naprawdę zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przywiozłam tę potrawę z warsztatów azjatyckich, nie mogłam się powstrzymać by jej nie zrobić w domu:)

      Usuń
  4. Dobrze, że sobie ugotowałaś i zjadłaś, bo wygląda świetnie! Ja chyba też sobie kiedyś ugotuję ;) Baardzo podoba mi się danie i zdjęcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie Katarzynko:)ugotuj bo danie jest świetne!

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji