14.8.17

Prażone płatki orkiszowe z jogurtem i owocami lata

Tego lata jest totalna rozpusta a ja prężę się na tarasie w słońcu bo ostatnio super lato nas dopadło.
Zaszalałam i zjadłam dwie miski tej orkiszowej słodyczy. Niby nic wielkiego ale jakie dobre, jakie słodkie przez owoce i jakie lekkie...można jeść i jeść chociaż jogurt grecki do fit nie należy zawsze można wybrać opcje 0%
Prażone płatki orkiszowe z jogurtem i owocami lata

Składniki:
  • 400g jogurtu naturalnego ( u mnie grecki)
  • 1/2 szklanki płatków orkiszowych
  • miód ( opcjonalnie )
  • ulubione owoce
  • orzechy nerkowca
Płatki orkiszowe upraż na suchej patelni, uwolnią orzechowy smak. Pozostaw do ostygnięcia.
Jogurt wymieszaj z odrobiną miodu i podziel na miseczki. Na wierzch rozsyp uprażone płatki, surowe orzechy i mnóstwo ulubionych owoców. Wierzch polej odrobiną miodu i podaj jako zdrowszy deser lub po prostu śniadanie. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji