13.10.16

Sernik markizowy na zimno z ciasteczkami i czekoladą oreo

Taki sernik mam :-) przygotowała go  moja starsza córka Patrycja ..pomagałam tylko przy spodzie i dałam instrukcje przygotowania żelatyny..resztę ona i tylko ona :-) Kto ma ochotę napić się kawy i zjeść serniczek?

Sernik markizowy na zimno z ciasteczkami i czekoladą oreo
przepis z blogu Wypieki Beaty
z moimi zmianami
Składniki spodu: 
  • spód kruchy klik z pokruszonymi markizami
    "Składniki sernika:
    • 1 kg sera twarogowego
    • 250 g cukru
    • 6 płaskich łyżeczek żelatyny w proszku ( użyłam w listkach )
    • 8 łyżek zimnej wody (użyłam śmietany)
    • 4 łyżki soku z cytryny
    • 400 ml śmietany kremówki
    • około 130 g grubo posiekanych ciasteczek z kremem
    Wykonanie:
    Kruche ciasto rozwałkuj na spód blaszki, pokrusz kilka ciastek razem z kremem i wduś na kruchy spód. Upiecz przez 15 minut w temperaturze 180. Do sera dodaj wyciągnięte z ciasteczek nadzienie, dodaj cukier i wszystko razem zmiksuj. Żelatynę przełóż do lodowatej wody, następnie odlej odrobinę śmietany do małego garnuszka, podgrzej i dodaj do podgrzanej śmietany odciśniętą z wody żelatynę. Wymieszaj i odstaw do ostygnięcia. .Dodaj żelatynę  do masy twarogowej,  całość energicznie wymieszaj lub zmiksuj.Śmietanę kremówkę ubij i dodaj do twarogu ostrożnie mieszając szpatułką. Na koniec dodaj pokrojone ciastka i wymieszaj.Przełóż sernik na spód z ciastek i udekoruj go całymi markizami, pokrusz też czekoladę oreo i tak udekorowany sernik włóż do lodówki na całą noc. Smacznego!

    4 komentarze:

    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

    INSTAGRAM

    zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
    Copyright © 2017 Smaki Alzacji