4.9.15

Warzywne spring rollsy z salsą z awokado, marwitką i kapustą czyli zdrowy lunch do pracy ... :-)

 Wiem, wiem... nie zawsze jest czas na przygotowanie posiłku do pracy ale kiedy już go zrobimy i otworzymy pudełeczko czujemy się zachwyceni i nagle strasznie głodni! Przynajmniej ja tak mam :-) Najfajniejsze jest to, że każdego dnia mój pojemnik może wyglądać inaczej, mieć inną zawartość, przede wszystkim zdrową zawartość bo przecież wkładamy w pojemnik zawsze to co najlepsze! U mnie dzisiaj letnio, albo nadal letnio ... mój lunchbox jest pożywny ale lekki, czego więc więcej chcieć!
Warzywne spring rollsy z salsą z awokado, marwitką i kapustą 
przepis własny

Składniki:
  • 4 płaty papieru ryżowego
  • 1 awokado
  • sok z połowy cytryny
  • 1/2  jabłka
  • 5 surowych marchewek Marwitki
  • kawałek włoskiej kapusty
  • 1 łyżeczka oleju sezamowego
  • 1 łyżeczka syropu klonowego
  • sok z jednej pomarańczy
Dodatki:
  • śliwki
  • jogurt naturalny
  • domowa granola
  • wstążeczki marchwi Marwitki
  • kilka listków kolendry
Przygotowanie:
Marchewkę pociąć na plastry, następnie na zapałkę, przełożyć ją do naczynia i skropić sokiem z pomarańczy, odstawić.
Kapustę drobno posiekać, doprawić syropem klonowym oraz oliwą sezamową. Awokado wydrążyć, skropić sokiem z cytryny i posiekać, dodać posiekano drobno jabłko i wymieszać. Papier ryżowy namoczyć w ciepłej wodzie, położyć na czystym blacie, wyłożyć siekane awokado z jabłkiem, następnie położyć kapustę oraz zamarynowane w pomarańczy marwitki, zrolować jak gołąbka, odłożyć na bok do lekkiego wysuszenia, przekroić na pół i zapakować do lunchboxu. Dołożyć do pudełeczka jogurt, granolę, śliwki, marwitki do chrupania oraz wstążki przygotowane za pomocą obieraczki i możemy iść do pracy!
Smacznego :-)
Twój zdrowy lunchbox z Marwit

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji