18.5.12

Tartinki z rabarbarem i truskawkami

 Niebiańsko pyszne, delikatne i max owocowe:)
To dzisiejsza słodycz do mojej popołudniowej kawy.
Ciasto bardzo proste, nie może się nie udać i mogą oczywiście wykonać je dzieci:)
Polecam szczególnie młodzieży, koleżankom mojej córki, które zaglądają na Smaki od niedawna
by przygotowały tartinki jako niespodziankę na "Dzień mamy" - mogę pomóc dziewczyny przy przygotowaniu ciasta:) Co Wy na to?


Tartinki z rabarbarem i truskawkami
mojego przepisu

Składniki: na kruche ciasto znajdziecie tu- klik
Farsz: na 4 tartinki
  • 200g truskawek
  • 150g rabarbaru
  • 4 łyżeczki cukru
  • 4 łyżeczki cukru trzcinowego
  • po 2 duże orzechy brazylijskie na tartinkę
Rabarbar i truskawki kroimy na mniejsze lub większe kawałki, według uznania.
Wykładamy na kruche ciasto i zasypujemy po łyżeczce każdego cukru każdą porcję.
Na wierzch posypujemy pokrojone orzechy brazylijskie i wkładamy do nagrzanego piekarnika do 170'C na 25 minut. Po ostudzeniu dekorujemy miętą i cukrem pudrem.
Smacznego!



Dodaję do akcji:



19 komentarzy:

  1. Alez cudowne kolory! Truskawki i rabarbar to niebianska kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chwilę mnie nie ma, a ty tu takimi słodkościami kusisz:))) muszę nadrobić rabarbarowe pieczenie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i pyszne! Świetny przepis! i zdjęcia takie apetyczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Małgosiu, ja zamawiam od razu kilka sztuk;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. W sam raz na ciepłe dni. Pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. patrze, patrzę, apetytu dostałam i ślinki zaczę pracować :D

    Pozdrawiamy Tapedna

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie słodkie cudeńka! Porywam jedną do kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tartaletki wyszły Cię pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne! Już nie mogę się doczekać kiedy będą truskawki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji