17.5.12

Grillowane szaszłyki z nutką orientu.

Chciałam Wam polecić dzisiaj marynatę, w której przygotowuję mięso na grilla.
Nie jest to typowy sposób wykorzystywany podczas grillowania ale moim skromnym zdaniem jest zwyczajnie idealny z nutką orientu!
Mięso jest kruche, nie ciągnie się a co najważniejsze w środku jest super soczyste dzięki użytej mące kukurydzianej i ciekawe w smaku. Serdecznie polecam wypróbować w tym sezonie grillowym!
Grillowany szaszłyk
mojego przepisu

Składniki: na 10 szaszłyków

  • 1kg filetów z piersi kurczaka
  • 4 duże czerwone papryki
  • 4 średnie cukinie
  • 5 dużych cebul
  • 1/2 kg pieczarek
  • 3 łyżki sosu sojowego
  • 3 łyżki pikantnego ketchupu (może być Pudliszki)
  • 3 łyżki octu ryżowego lub winnego
  • 1 płaska łyżka cukru
  • 2 łyżki mąki kukurydzianej
Przygotowanie:
Warzywa i mięso kroimy na spore kawałki. Przygotowujemy marynatę: sos sojowy, ocet, cukier i ketchup wszystko razem mieszamy. Dodajemy do marynaty pokrojone mięso, łączymy z marynatą i zasypujemy mąką kukurydzianą delikatnie mieszając. Odstawiamy na 20 minut.
Po tym czasie na przemian nadziewać na patyczki warzywa z mięsem i układać na kratce grillowej.
Podawać z ulubionymi sosami, pesto, miodem lub zwyczajnie z musztardą i ketchupem.
Smacznego!
Dodaję do akcji konkursowej:

10 komentarzy:

  1. a jakie obłędne kolory! Apetyczna fota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zatęskniłam za słońcem i błogim grillowaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jeszcze w tym roku nie grillowałam... do nadrobienia kolejna rzecz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe danie
    koniecznie zapraszamy z nim do grillowego konkursu trwającegojeszcze dziś na naszej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szaszłyki podczas grillowania to rzecz konieczna ;) te są przepyszne :) polecam też http://www.zgrilla.pl/category/szaszlyki-na-grilla/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji