12.3.16

Ciasto razowo czekoladowe z komosą

Po raz pierwszy użyłam do ciasta komosy ryżowej i okazuje się, że ciasto jest bardzo wilgotne i rozpływające się w ustach :-) Chia za to posłużyła mi jako zamiennik siemienia lnianego ale nie tylko bo również i te nasionka powodują wilgotność mojego ciasta :-) Polecam!
Ciasto razowo czekoladowe z komosą 
przepis własny

Składniki:
  • 150g ugotowanej komosy ryżowej
  • 50g nasion chia
  • 100g mąki razowej T 2000
  • 200g płynnej gorzkiej czekolady
  • 150g cukru trzcinowego 
  • 100g oleju słonecznikowego
  • 100g kefiru
  • 2 jajka
Wszystkie składniki przełożyć do miski miksera i zmiksować przez chwilę do otrzymania gładkiej masy. Wyłożyć do blaszki  i wsunąć do piekarnika nagrzanego do 170' na około 50 minut.
Po upieczeniu pozostawić do ostygnięcia. Smacznego!

 Przepis dołączam do akcji kulinarnej "Superfood w twojej kuchni". Szeroki wybór produktów superfood można znaleźć w tym sklepie internetowym.  

3 komentarze:

  1. Zdrowy przepis i tak - wyglądające na puchatowilgotne - ciacho? Hm, trzeba będzie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz poznałam już wszystkie zastosowania komosy ryżowej :-)
    Niech mi tylko zostanie trochę ugotowanej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No próbuj, próbuj...podobno spód do pizzy z komosy jest dobry ale nie próbowałam 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji