14.4.14

Konkurs DecoMorreno

Mam dla Was szybki konkurs z firmą DecoMorreno... jak wiemy, marka w swojej ofercie posiada kakao, napoje czekoladowe oraz słodycze. Kakao znane jest od dawien dawna... pamiętam, że gościło w naszej kuchni gdy byłam naprawdę bardzo mała... babcia mieszała dwie łyżeczki kakao z cukrem waniliowym i odrobiną mleka w garnuszku a gdy całość została dobrze wymieszana zalewała gęstą masę gorącym mlekiem.. to były czasy kiedy przynoszono pod nos cudowną zawartość kubeczka :)
Receptura przygotowywania kakao oczywiście ciągle ulega zmianie bo my blogerzy kulinarni prowadzimy niezwykłe eksperymenty... widziałam dodatek kakao już nawet w mięsie ale my w naszym dzisiejszym konkursie zagłębimy się w klimat przedświąteczny... otóż zadanie jest bardzo proste bo i konkurs bardzo szybki :)
Napiszcie tutaj pod tym postem do jakiego wypieku użylibyście kakao DecoMorreno i dlaczego.
Na Wasze odpowiedzi czekam do 18.04 br do godziny 24:00
Jaka jest nagroda? Dwa opakowania kakao DecoMorreno oraz forma do babki. Wchodzicie w to?
Nagradzam dwie osoby :) To do dzieła i czekam na Wasze propozycje :)



10 komentarzy:

  1. Jaki wypiek? Brownie! Dlaczego? Ponieważ jeszcze nigdy go nie piekłam! Coś jeszcze? A bym czekoladę zrobiła...dlaczego? Jeszcze nigdy jej nie robiłam? Czy coś jeszcze?
    Taaak!!! Lody czekoladowe! Dlaczego? Zawsze musi być ren pierwszy raz ;)
    Taki zestaw wypieków i " niewypieków " Aż mam wypieki na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że w to wchodzę. Jak ma być świątecznie to na pewno dodałabym kakao do sernika (bo to tak tradycyjnie na święta Wielkiej Nocy, a poza tym uwielbiam sernik) i nawet nie muszę się zastanawiać dlaczego - gorzkie kakao nadaje wypiekom głębi i nutki dekadencji - czego chcieć więcej? Chwili spokoju, żeby się wypiekiem podelektować w towarzystwie kubka gorącego kakao.

    A do tego czekoladki w ramach zajączkowych prezentów i trufelki obtoczone w kakao... próbowaliśmy pierwszy raz na Boże Narodzenie i rodzina była zachwycona, dlaczego więc nie spróbować i na jajowe święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko i wyłącznie czekoladowe ciasto wg Nigelli Lawson! Słodkie a wytrawne, z miękkim, delikatnym, niemal płynnym czekoladowym wnętrzem. Rozpusta w czystej postaci. Odrobina gorzkiego, wyrazistego kakao doda ostatecznego sznytu, balansując wszystkie smaki. Ciasto doskonałe na leniwe świąteczne popołudnie, jako dodatek do dobrej domowej nalewki.

    -----------------------------------
    Zapraszam:
    Para w kuchni.
    Na turystyczny szlak!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne ze w to wychodzę, szczególności ze zawsze używam kakao tej firmy bo jest najlepsze :) a dzisiaj u mnie czekoladowy sufletu do którego wypieku właśnie użyłam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W czasach mojego dzieciństwa to był mój smak budyniu czekoladowego, pysznego kakao na mleczku od dziadka Mućki - wryło się to w moją kulinarną pamieć głęboko - dlatego moje maluszki dostają takie pyszności -tylko tego mleka mi brak. Od wielu lat piekę ciasta -nie słodząc firmie -tylko to kakao gości w mym domu. Dodaje je do wszystkich czekoladowych ciast, spodów,bab,muffinek, murzynków, brownies, czekoladowych mas kremowych, polewy czekoladowej. Nie ukręciłam jeszcze lodów czekoladowych-to zadanie na to lato :)
    Idealne kakao dla czekoladoholika :D

    Izabela S

    OdpowiedzUsuń
  6. Jabłecznik z kakao, tzn to kruche ciasto z dodatkiem dużo kakao :)
    A do tego domowa polewa która moja babcia jakimś cudem robiła w makutrze, było o rozpuszczone masło biała czekolada i właśnie gorzkie kakao z decomorreno.

    Naleśniki czekoladowe jak również pierogi na słodko z nadzieniem truflowym (roztopiona czekolada, kakao i zmiksowana suszona żurawina). na ciepło jest to rozpływające się niebo w gębie

    OdpowiedzUsuń
  7. DecoMorreno najlepsze! :) Hm... kakao użyłabym do... upieczenia marmurkowej babki miętowo-kakaowej-> to tak w klimacie zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy. A tak poza tym to dawno nie robiłam przepysznej domowej czekolady z przepisu babci...Czas nadrobić zaległości. :-))) Intryguje mnie kurczak mole...czas najwyższy go zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze kakao....:))
    Najpierw kubas gorącego kakao.....:)) a potem do roboty:
    Babka mocno czekoladwa z zieloną herbatą matcha...polana solidną porcją czekoladowej polewy....- wszystko na bazie kakao....:)) Mocno czekoladowa podstawa kontrastująca z wiosenną nutką zieleni.....idealna na wiosnę i Wielkanoc....:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie. Zapach czekoladowej babki kojarzy mi się z moją kochaną babcią , która za każdym razem gdy jechałam do niej w odwiedziny ucierała ręcznie babkę z dodatkiem tego właśnie kakao z wiatraczkiem. A ja ze zdumieniem wpatrywałam się w ciasto , które zmieniało kolor.:) Odkąd pamiętam kupuje tylko i wyłącznie kakao DecoMorreno być może dlatego , że przywołuje we mnie miłe wspomnienia z dzieciństwa. Dlatego moją propozycja na wypiek z tym produktem jest puszysta babka czekoladowa (kakaowa) jaka piekła moja babunia.

    Pozdrawiam Izabela Wójcik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o kakaowe ciasto, to co roku na wielkanocnym stole oprócz sernika pojawia się babka kakaowa, koniecznie dodatkowo ociekająca polewą czekoladową. Jestem kompletną czekoladoholiczką i cukieromaniaczką, im więcej kakao, czekolady i słodyczy w cieście, tym lepiej. :)

    A jeśli miałabym użyć kakao do innego wypieku niż wielkanocny, zawsze używam go do czekoladowych cupcakes z kremem milky way i kawałkami batoników w środku, czekoladowych cupcakes z kreme oreo i kawałkami ciastek w środku oraz czekoladowych muffin z wiśniami. <3 A zdjęcia znajdziesz u mnie jeśli by Cię interesowały. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji