1.7.12

Mini Tiramisu z malinami dla dużych...

Uff jak gorąco...zdecydowanie wypadało by prezentować lody, jednak nie dało się zwyczajnie przejść obok kilku pudełeczek pięknych malin i to w dodatku za jedyne 3,60
Część zrobiła bzzzz i chłodziła się w lodówce by potem sięgnąć po pyszny malinowy kefir a z pozostałych jest pyszne lekko alkoholowe tiramisu na romantyczny wieczór we dwoje.
Dobry film, lampeczka wina i schłodzona pyszna malinowa rozkosz!
 Mini Tiramisu z malinami dla dużych...
mojego przepisu

Składniki: na 2 mini szklaneczki

  • 4 okrągłe biszkopty
  • 25ml Bacardi
  • 125g mascarpone
  • 100ml ubitej na sztywno śmietanki kremówki
  • 1 ubite na sztywno białko 
  • 1 łyżka cukru
  • 100g świeżych malin
  • 1 łyżeczka słodkiego kakao
  • listek mięty do dekoracji
Przygotowanie:
Dno szklaneczek wyłożyć jednym biszkoptem, nasączyć go jedną łyżeczką Bacardi i odstawić do lodówki na czas przygotowania kremu.
Mascarpone wymieszać z cukrem, dodać ubite białko oraz śmietankę i delikatnie wszystko wymieszać do połączenia składników.
Nałożyć  krem na biszkopta, posypać malinami i wyłożyć resztę składników aż do wyczerpania. Na końcu krem posypać słodkim kakao, udekorować malinami i listkiem mięty.
Schłodzić w lodówce przynajmniej 3 godziny dla lepszego efektu alkoholowego.
Smacznego!






20 komentarzy:

  1. Mniam ! Może podkradnę pomysł, bo wysłałam dzieci na wakacje i czeka mnie trochę wieczorów we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to masz super! wykorzystajcie czas we dwoje nie tylko w towarzystwie Tiramisu:))

      Usuń
  2. zdjęcia boskie, jak mozna byc tak okrutnym i torturowac tak smacznymi zdjeciami.

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszny letni deser:) malinki wyglądają pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu! Pamiętasz, że ja od wczoraj mam na nie rezerwację?:D
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tiramisu z dodatkiem owoców. Twoje wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  6. i ten deser i ta lampeczka wina i we dwoje, czegóż chcieć więcej:)

    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takim deser wieczór na pewno był udany :) Przepysznie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada pysznie :) Nigdy nie próbowałam owocowych wersji tiramisu... musze spróbowac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spróbuj koniecznie bo warto! ja już próbowałam z czarną porzeczką i było pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoj, ale pysznie :) I jakas Ty popularna - az mnie zazdrość zżera... moze schudnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popularna? co to znaczy? po takim deserku to tylko można przytyć...chyba że stres..ta zazdrość tylko nie wiem o co :)

      Usuń
    2. No jak to co? Tyle się u Ciebie dzieję :) Ale spoko tyć w tym miesiacu będę od tych czekoladowych tart z WC :)

      Usuń
  11. Właśnie za to trzeba kochać lato! Pojawiają się wspaniałe owoce, które są cudownym dodatkiem do deserów. Niezliczona liczba możliwości. Ciągle coś nowego. Do tego poza tym, że słodko to jeszcze zdrowo. Tiramisu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji