20.6.12

Szaszłyk z krewetek

Byłam bardzo ciekawa przede wszystkim sera halloumi jak i dodaniu do niego japońskiego pieprzu, pachnącego cytryną i miętą. Ponieważ sera w opakowaniu jest mini mini to moim głównym składnikiem były krewetki, chociaż musze powiedzieć że zupełnie te mrożone z oczami nie nadają się do grillowania! można by rzec, że sztucce zupełnie są tu zbędne a resztki obranych łusek przykleja się do rąk więc przewijają się między zębami bynajmniej od czasu do czasu co do przyjemnosci nie należy więc kolejnym razem do celów grillowych użyję obranych krewetek:)
Smak był jednak pyszny, mięta i cytryna...wyjątkowo pasują do siebie! a ser halloumi spadał kawałek po kawałku:) chyba najlepiej grillować go w całości:)) ale i tak całkiem smaczny zbierany z dolnej blaszki w piekarniku:)) Za oknem pada, okropna pogoda, angielski zupełnie zaczął mnie denerwować, pozostało więc skusić się na podjadanie grillowanych krewetek:-) chociaż coś!
Szaszłyk z krewetek
mojego przepisu

Składniki: na 3 szaszłyki
  • 15 krewetek tygrysich
  • 9 kostek sera halloumi
  • 1/2 żółtej papryki
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 1 mała cukinia
  • szczypta Japońskiego pieprzu Sancho
  • łyżka oliwy z oliwek
  • sok z połowy limonki
  • 2 ząbki czosnku
Przygotowanie:
Oliwę z oliwek, zmiażdżony czosnek, sok z limonki i pieprz Sancho wymieszać razem. Dodać do niego krewetki, ser halloumi i warzywa i marynować 20 minut. Ponakłuwać przemiennie na patyczki i grillować do zrumienienia się krewetek(ja robiłam to na ruszcie w piekarniku)
Smacznego:)

5 komentarzy:

  1. Mmm podoba mi się połączenie z serem halloumi! Na pewno będę to miała w pamięci następnym razem przy robieniu szaszłyków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie krewetki leża i czekają na lepsze czasy. Nie do pomyślenia!
    -----------------------------------
    Zapraszam:
    Para w kuchni.
    Na turystyczny szlak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji