24.2.17

Honey Martini czyli trunek na piątkowy wieczór


Znowu Weekend i znowu propozycja alkoholowa! Nie jestem alkoholiczką jeśli przyszło Wam to do głowy :-) nadarzyła się okazja do świętowania, padło na butelkę Black Bacardi, fajnie wyszło smakowo to  daję przepis. Po raz pierwszy piłam czarny rum i muszę przyznać, że choć jest głębszy w smaku niż biały to całkiem przypadł mi do gustu :-) osobiście jestem zwolennikiem delikatnych trunków, takich które wchodzą jak kompot :-) Ten jest idealny na piątkowy wieczór a do tego miska krewetek i już!
Honey Martini
z tej strony klik

Składniki:
  • 50ml ciemnego rumu Bacardii
  • 1 łyżka miodu
  • sok z połowy limonki
  • lód
 Rum z miodem i limonką wymieszać w shakerze około 40 sekund, by miódł dobrze się rozpuścił. Dodać lodu i zmieszać do schłodzenia. Przelać do kieliszka i udekorować plastrem limonki. 


5 komentarzy:

  1. Jak świętować, to tylko z rumem : )Jestem zwolennikiem prostych drinków, czyli takich z kilku łatwo dostępnych składników. Lubię pić też te bardziej przekombinowane i warstwowe, ale tylko wówczas, kiedy ktoś zrobi je za mnie.Ten drink od razu przypadł mi do gustu – jest prosty, lekki i na zimę idealny. No i całkiem nieźle prezentuje się w kieliszku do martini. Chętnie wypróbuję na najbliższej imprezie, chociaż akurat mam w barku jasny rum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z alko najbardziej lubie rum bo jest delikatny i takie drinki chętnie sączę :-)Bardzo polecam!

      Usuń
  2. bardzo fajny :) Niech już będzie piątek... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja mogę już tylko poczytać ...Z alkoholi przeszłam na kawy ...jest w czym wybierać a do kawy mamy w domu pyszną wodę z filtra - to ważny szczegół wyczuwalny w smaku po zaparzeniu kawusi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji