22.4.15

Jaglany koktajl z różą i nasionami chia

Banalnie prosty koktajl .. nieco bardziej odżywczy niż tradycyjny i zdecydowanie lżejszy! To moje drugie podejście do nasion chia, pierwsze nie było przyjazne ale nie wycofuje się, walczę z delikatną jej ilością aż do skutku! Kto lubi, polecam!
Jaglany koktajl z różą i nasionami chia

Składniki:
  • 100g mleka sojowego
  • 2 łyżeczki nasion chia + 50g mleka sojowego
  • 100g ugotowanej kaszy jaglanej
  • 2 łyżeczki konfitury z płatków róż 
Przygotowanie:
Nasionka chia łączymy z mlekiem sojowym i odstawiamy na co najmniej 2 godziny, napęcznieją. Do blendera wrzucamy ugotowaną jaglankę, namoczone nasionka chia, konfiturę i pozostałe 100g mleka sojowego, blendujemy do uzyskania gładkiej konsystencji, przelewamy do szklaneczek i wypijamy!
Smacznego :-)


8 komentarzy:

  1. przydał by mi się taki koktajl:) smacznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też za pierwszym razem się nie udało ;) zachwalane wszędzie koktajle na mleku kokosowym okazały się zupełnie nie dla mnie. ale warto poszukać swojego ulubionego smaku i sposobu na te cudne ziarenka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smacznie! Jestem ciekawa, jak smakuje ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakaś spora moda nastała na koktajle pełne zdrowia. A mnie tak się do nich trudno przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja koktajle jak najbardziej ale jagły jakoś nie... koktajl najbardziej lubię na kefirze z mleka krowiego - super zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam takiego koktajlu :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji