11.3.19

Bruschetta z ulubionymi składnikami

Najlepsze jedzenie to proste jedzenie. Ostatnio w Lidlu półka z Włoskimi produktami na której widok można oszaleć, dosłownie! Kocham te produkty i mogłabym je jeść do znudzenia. Najbardziej lubię makarony proste z sosem pomidorowym albo szpinakowym, nie przepadam za to za połączeniem mięsnym w makaronach, taki dziwak ze mnie :-) za to kocham wszelkiego rodzaju tapasy, wieczorną porą w łóżku winko i coś na ząb to u nas tradycja więc i dzisiaj jest przekąska typu bruschetta z najlepszymi podsuszonymi na słońcu pomidorami. Niebo w gębie! Najlepsze w tym wszystkim jest to, że kazdy może skomponować sobie własną wersję smakową, tą najbardziej ulubioną :-)

Bruschetta

Składniki:

  • bagietka
  • włoska szynka długodojrzewająca
  • pomidorki koktajlowe
  • pomidorki podsuszane na słońcu
  • kapary w oleju
  • kozi ser
  • parmezan
  • oliwa
Bagietkę kroję w ukośne plastry, przesmarowuję oliwą dobrej jakości i zapiekam w piekarniku by poczuć lekką chrupkość. Następnie wykładam bagietki na desce i obkładam ulubionymi składnikami. Na wszystko ścieram świeżo parmezan i podaję do ulubionego wina. Palce lizać :-)

1 komentarz:

  1. Włoski klasyk. Robię takie kanapeczki bardzo często odkąd pierwszy raz spróbowałem ich jak byłem we włoskich Alpach na nartach. Najlepsza przekąska!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji