4.1.17

Koktajl truskawkowy z granatem dla dorosłych

Nie ma to jak zacząć Nowy Rok z kielichem :-) a to jest akurat taki trunek, którego mogłabym wypić hektolitry oczywiście z przerwami na sen :-) Zaczęłam ten rok od wysunięcia z pod okna a obecnie z za choinki mojego softboxa, którego dostałam w tamtym roku w czerwcu..no cóż, przekonania do niego nie miałam i na razie też go brak ale skoro już stoi w tej mojej małej chatce to pomyślałam, że może chociaż spróbuje nauczyć się pracować przy sztucznym świetle. Nie jest na pewno łatwo, tym bardziej u mnie gdzie pomieszczenie z rozłożonym sprzętem staje się niemal kurnikiem i żeby móc manewrować statywem to na pewno nie ma opcji, uwierzcie! Nie mam doświadczenia i nie chcę się wypowiadać na temat oto poniższego zdjęcia ale może jeśli przeglądacie mojego bloga to coś podpowiecie.Ściana w sumie jest biała z natury, na zdjęciu wyszła jednak taka lekko szarawa, nie wiem czy to dobrze czy nie w każdym razie zdjęcie jest stonowane i nie ma przy nim praktycznie żadnych przeróbek oprócz dodania filtra
 o słabej mocy - lubie takie przyćmione zdjęcia stąd filtr :-)
Koktajl truskawkowy z granatem dla dorosłych
przepis własny


Składniki: na 4 kieliszki
  • 250g mrożonych  truskawek
  • 1 owoc granatu
  • 100ml białego rumu
  • 30ml likieru pomarańczowego Cointreau
  • 20ml soku z limonki 
  • 1 łyżeczka  cukru trzcinowego
  • kostki lodu
Truskawki zmiksować w pojemniku blendera, dodać pestki granatu oraz cukier trzcinowy i ponownie zmiksować na gładką pulpę, następnie przetrzeć przez sito i dodać pozostałe składniki i przemieszać do ich połączenia. Dodać pokruszony lód i przelać do słoiczków lub szklaneczek.


zBLOGowani.pl

2 komentarze:

  1. Z pewnością pyszny ten "kieliszek";)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zdjęcie narobiłaś chęci .Pięknie wygląda ,a chyba jeszcze lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji