2.5.14

Białe szparagi z masłem czosnkowym i migdałami

Kolejny pyszny talerz, który pochłonęłam ze smakiem... prosto, szybko i smacznie- tak lubię najbardziej :) Praca na działce prawie zakończona choć męcząca ale za to widać już efekty i niebawem być może usiądę na trawie:)... mój rabarbar jest już coraz większy, jeżyna puściła listki a na truskawkach pojawiły się malusie piękne białe kwiatuszki... skopałam kawałek ziemi by zrobić dwie grządki na których posadziłam czosnkową cebulę od sąsiada i dynie hokaido, czeka na mnie u jednej z sąsiadek cukinia w doniczce i pomidory od mamy Krzysia... i tak zaczęła się właśnie przygoda z działką :)a.. i zasiałam jakiś czas temu szczypiorek przy płocie który właśnie wykiełkował po tych kilku deszczowych dniach :)
Białe szparagi z masłem czosnkowym i migdałami
przepis własny

Składniki:
  • pęczek szparagów
  • 100g masła
  • 1 ząbek czosnku
  • pół pęczka koperku
  • garść prażonych migdałów
 Obrać zdrewniałe końce szparagów, zagotować wodę z odrobiną soli, włożyć szparagi tak by ich główki wystawały i gotować 10 minut. W tym czasie uprażyć migdały, stopić masło i dodać przeciśnięty przez praskę czosnek. Pokroić koperek. Ugotowane szparagi wyłożyć na plater, polać masłem, oprószyć koperkiem i posypać wierzch migdałami. Smacznego:)

3 komentarze:

  1. Takie proste ale zarazm tak oryginalne, że zaraz bym wzięła Twój talerz i się poczęstowała:) Wypróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwała prostoty... W ten sposób najbardziej lubię szparagi ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko,smakowicie wyglądają :) A skąd wzięłaś nasiona Hokaido?? Bo ja szukam bezskutecznie i nic :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji