9.12.12

Palmiery z czekoladą i orzechami laskowymi

Czy są bardziej proste ciasteczka do kawy niż palmiery? chyba nie! Jakie dobre były:)

Palmiery z czekoladą i orzechami laskowymi
przepis własny

Składniki: wyszło mi 20szt

  • 1 opakowanie gotowego ciasta francuskiego
  • 120g kremu czekoladowego np: nutelli
  • 80 g  orzechów laskowych (rozdrobnionych malakserem )
  • 2 łyżki cukru trzcinowego
Ciasto francuskie rozłożyć, rozsmarować na całej powierzchni krem  i posypać rozdrobnionymi orzechami. Zawinąć jeden brzeg do wewnątrz, następnie zawinąć podobnie drugi, żeby spotkały się pośrodku ciasta, zwilżyć je w tym miejscu wodą i docisnąć. Ostrym nożem pokroić ciasto na plastry, położyć w odstępach na blasze i lekko docisnąć łopatką. Posypać cukrem i piec ok. 10 min. w temperaturze 180'C
Smacznego:)

18 komentarzy:

  1. Nigdy takich nie robiłam, chyba musze spróbowac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też po raz pierwszy i rzeczywiście myślałam, że one trudne są a robiłam je w zasadzie ok 7 minut :)

      Usuń
  2. chrupałabym z ochotą, mimo że do świąt planowałam się trochę poodchudzac, aby potem się objeść.. heh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sensu odchudzać się przed świętami! to już lepiej po :) a te ciastka to takie lekkie dość, więc nie wydaje mi się by po 2 sztukach było tragicznie!

      Usuń
  3. Wyszły Ci wspaniale... Wzorcowe!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste? A wcale na takie nie wygladają. Pewnie przez kształt. Piękne są, niewiarygodnie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak!:) poproszę jednego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają :) śliczne jest to zdjęcie :) ach!
    Ja robiłam takie zawijaski z cynamonem, cukrem i orzechami - też polecam :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tam, gdzie jest nutelka, tam Ja jestem !

    pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji