4.7.12

Curry z kalafiora i szpinaku

Curry z kalafiora i szpinaku
mojego przepisu

Składniki: na 4 porcje
  • 1/2 kalafiora
  • 250g świeżego szpinaku
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 papryczka chili
  • 400ml mleka kokosowego
  • 2 łyżki czerwonej pasty curry
  • 1/2 szklanki bulionu z warzyw
  • garść zielonej pietruszki
Przygotowanie:
Kalafior ugotować al' dente w bulionie warzywnym, dodać pastę curry, posiekaną papryczkę chili oraz zmiażdżony czosnek, gotować 5 minut, następnie wlać mleko kokosowe i wrzucić szpinak oraz natkę pietruszki.Gotować jeszcze przez ok 3 minuty i od razu podawać.
Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Pycha, lubię takie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam bardzo podobne - przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe połączenie, ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Curry z kalafiorem to za mną chodzi od dawna, ale jakoś nie mogę się zmobilizować. Tym bardziej, że staram się korzystać z młodych ziemniaków - póki są.
    -----------------------------------
    Zapraszam:
    Para w kuchni.
    Na turystyczny szlak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz się do roboty i rób curry z młodych ziemniaków bo Ci uciekną!

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji