13.6.16

Grillujemy :-)

Grillowanie zawsze rozpoczynamy podczas pierwszych spędzanych dni na naszym przecudownym ogródku. Muszę Wam powiedzieć, że czuję się tam co najmniej jak na wakacjach..nie czuję zmęczenia, jestem odprężona i idąc z pracy na ogród mam wrażenie, że w ogóle nie byłam w pracy! czuję się jakbym wracała po prostu ze spaceru :-) jest rewelacyjnie, cieplutko, pięknie i klimatycznie i uwielbiam siedzieć wieczorem na naszym cudownym tarasie przy blasku świec i lampionów! Jest mnóstwo rzeczy jeszcze do zrobienia a mimo to łapię każdą chwilę by móc cieszyć się tym co mam! Dzisiaj przedstawiam grill według Rafała :-)
Grillowany szaszłyk
według Rafała

Składniki: na 4/5 porcji
  • 500g wieprzowiny
  • 300g wędzonego boczku
  • 5 dużych cebul
  • 3 czerwone papryki
  • 2 średnie cukinie
  • 200g świeżych pieczarek
  • 6 młodych marchewek
Składniki: marynaty
  •  łyżka musztardy
  • łyżka cukru
  • 2 łyżki sosu sojowego
  • 1 posiekana chili
  • 3 ząbki posiekanego czosnku
  • 4 łyżki oliwy
  • zioła
Wszystkie składniki łączymy i odstawiamy.

Wszystkie składniki kroimy na większe kawałki, marynujemy mięso w marynacie przynajmniej dzień wcześniej, następnie  nabijamy na drewniany patyczek do szaszłyków i grillujemy :-)
Marchewki szorujemy i przekrawamy na połówki, grillujemy oddzielnie wraz z pozostałą częścią pieczarek.
Podajemy z ulubionymi sosami, u nas barbecue :-)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji