8.11.13

Wołowina ze szpinakiem i mango

Trzeba przyznać, że wołowina smażona w woku jest idealna...soczysta i miękka! Nie mam osobiście zamiłowania do smażenia mięs, chyba tak ogólnie w ogóle do przyrządzania nie mam specjalnych zapędów ale za to druga połówka to uwielbia, kocha nawet rzec mogę i często jak już wiecie dopytuje kiedy ta jego wykonana potrawa pojawi się na blogu:) więc dziś jest..publikuję i dopisuję, że było na prawdę smacznie i lekko :) A ja mam wolne trzy dni więc biorę się za mnóstwo moich fajnych oczekujących wyzwań...trufle, które zupełnie nie wyszły więc trzeba nad nimi popracować, ciasteczka i tofu, które chciałabym Wam pokazać i może coś jeszcze przyjdzie mi do głowy :)Tymczasem wołowina z rąk Rafała :)
Wołowina ze szpinakiem i mango
Źródło: "Wok"

Składniki:
  • 500g wołowiny
  • 200g świeżego szpinaku
  • 1 dojrzały owoc mango
  • papryczka chili
  • 3 łyżki oleju roślinnego
  • 2 łyżki sosu sojowego
  • 2 łyżki sosu ostrygowego
  • 3 łyżki sosu słodko kwaśnego
  • bazylia
Mięso pokroić w cienkie kawałki, szpinak opłukać i odsączyć, mango obrać pokroić.
W woku rozgrzać olej, podsmażyć szpinak oraz chili, następnie wyjąć z woka.
W tym samym oleju podsmażyć pokrojone mięso, wlać sosy sojowy oraz ostrygowy i dokładnie wymieszać. Dodać kawałki mango, na końcu przełożyć do woka szpinak z chili i wymieszać z mięsem. Doprawić do smaku sosem słodko kwaśnym, posypać bazylią i podawać z sypkim ryżem.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Ciekawe smaki, napewno przepyszne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatek mango jest świetny za kolor, a o w smaku nie wspomnę. Nie próbowałam jeszcze z mięsem, na TO DO list :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji