niedziela, 7 października 2012

Figi w syropie miodowym

Podpatrzone na Warsztatach :) pyszne!

Figi w syropie miodowym 
podpatrzone

Składniki:
  • 4 dojrzałe figi
  • 6 łyżek miodu leśnego
  • 4 łyżeczki octu balsamicznego 
Przygotowanie:
Figi pokroić na ćwiartki, miód wymieszać z octem balsamicznym i odstawić na 15 minut.
Wyłożyć na talerzyki pokrojone figi i polać syropem miodowym.
Podawać jako dodatek do słodkiej chałki lub deserów...lub tak jak ja zjeść bez dodatków :)
Smacznego!
Dodaję do akcji:

26 komentarzy:

  1. Mniam! Akurat mam spory zapas fig :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też za mną chodzi od wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu Gavin przyniósł mi nawet miseczkę z figami, które stały na jego stole :) chyba widział, że podjadałam z każdego hehe

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. niby tak niewiele a zarazem jak dużo prawda? i jak pysznie!

      Usuń
  4. Zdjęcia są rewelacyjne, zapewne figi również:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi niezmiernie miło:) a figi...fantastyczne!

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, fajny pomysł na figi

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie dostałaś takie piękne figi? Uwielbiamy je! Można im pozazdrościć wyglądu, zapachu i smaku :-) Twoje wyglądają niezwykle apetycznie :-) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis prosty. Damy radę, oczywiście musimy iść najpierw do Lidla :D

    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powinnyście tam stać przed otwarciem :))

      Usuń
  8. Wspaniałe połączenie- z octem i miodem ; ) Mm i zdjęcia też wyborne !

    OdpowiedzUsuń
  9. potwierdzam, jadłam są rewelacyjne :) matka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś za świeżymi figami nie przepadam - ale może po prostu jeszcze nie znalazłam odpowiedniego przepisu...? Twoje wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...