21.4.14

Rozwiązanie konkursu DecoMorreno


Konkurs zakończony więc trzeba ogłosić wyniki... Pomysłów na użycie kakao jest mnóstwo i gdybym faktycznie miała wypróbować każdy Wasz pomysł to stałabym się sławną kakaoholiczką i może nawet na takiej reklamie zarobiłabym niezłą kasę :) jednak nie odważę się na wypróbowanie każdej propozycji z obawy... na wagę :) Wybrałam dwie osoby tak jak obiecałam... jedną z nich jest Dobrawa za ten rumieniec na twarzy ale też dlatego, że trzeba ją zmobilizować do wypieku brownie...bo przecież pyszne jest! a drugą osobą jest Camilos i jego bogini  Nigella, która chyba bardzo go zainspirowała:) Camilos... ciasto czekoladowe w formie babki będzie rzeczywiście wyjątkowe do popołudniowej nalewki - hmm kto ją ma to ma farta:)
Dziękuję Wszystkim za udział a zwycięzcom Gratuluję i poproszę na @ o adresy do wysyłki nagrody!

2 komentarze:

  1. O! Dziękować! Jednak przyszedł do mnie Zając ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak miło coś wygrać :) a na kakao mam jeszcze świetny przepis na nalewkę, ale ze zwględu na zabójczą ilość kalorii robię ją baaaaaardzo rzadko. Ale kieliszek takiej gęstej, słodkiej kakaówki to deser sam w sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji