21.2.14

Na śniadanie... jogurt w stylu hawajskim

Kiedy się jest w domu, zjada się dobre, zdrowe śniadanie i co najważniejsze w moim przypadku.. nie podjada się :) dzisiaj Małgosia wstała o 9:00... jak miło nie budzić się przed piątą, jak miło otworzyć oczy i nie poczuwać się do szybkiego wstania.. tak zaraz, natychmiast! Jak miło mieć łazienkę tylko dla siebie i w poranniku przemieścić się do kuchni, otworzyć lodówkę i uznać że w sumie nic ciekawego w niej nie ma :)) i zrobić śniadanie z tego co się znajdzie w szafkach! jak widzicie znalazłam niewiele ale i z niewielu produktów można zrobić pyszne śniadanie, niezwykle lekkie i pachnące moją ulubioną szałwią i podane w przeuroczych miseczkach Bolesławca ... nie da się ukryć, że jestem nimi zachwycona jak zresztą wszystkimi naczyniami znanej nam firmy i bardzo bardzo jestem szczęśliwa,że są w moim posiadaniu! Dziękuję :)
Jogurt w stylu hawajskim
przepis własny

Składniki:
  • 400g jogurtu naturalnego 
  • suszona papaya
  • suszony ananas
  • kawałki świeżo startego kokosu
  • listki świeżej szałwii 
Jogurt przełożyć do najładniejszej porcelanowej miseczki, dodać ulubione owoce, posypać szałwią i zjeść :) Przepis banalny ale bardzo smaczny! Smacznego:)





6 komentarzy:

  1. Przecudne te miseczki. A śniadanko- wiadomo. Jakoś nie mam nic z Bolesławca, a mają tam piękne cuda :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam 50 km od Bolesławca i zawsze jak jestem w PL to się tam wybieram i zakupiuję miseczkę, lub talerzyk lub dzbanuszek:-) i trochę już mi się tego uzbierało:-). Śniadanie pierwsza klasa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to masz fajnie bo ja mam daleko ..jedynie sklep w Poznaniu :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji