16.7.13

Ciabatta wiosennie z łososiem i szparagami

Taką ciepłą ciabattę z pysznym grillowanym łososiem i zielonymi szparagami pochłonęłam po dzisiejszym powrocie z pracy do domu...to byłoby zakończenie szparagowego sezonu, ponieważ trudno już zauważyć szparagi na straganach choć jak sami widzicie jeszcze się udało..mam farta co?!
Zestaw jakim Was kuszę jest dla mnie idealny - uwielbiam! i chętnie taką kanapkę zjadłabym gdzieś na mieście zamiast fast foodu popijając zimnym browarem..marzenie:)
Ciabatta wiosennie z łososiem i szparagami
przepis własny

Składniki:
  • ciabatta
  • mix sałat z burakami
  • zielone szparagi
  • świeży łosoś 
  • czarny pieprz
  • sok z połowy cytryny
  • ząbek czosnku
  • drobno pokrojony szczypiorek
  • łyżka majonezu
  • odrobina tabasco
Pieprz roztłuc w moździerzu, dodać czosnek i dokładnie wymieszać z sokiem z cytryny, natrzeć  łososia i pozostawić na 15 minut w lodówce. Rozgrzać  elektrycznego grilla, włożyć płaty łososia i grlillować ok 10 minut. W tym czasie  na wrzątek wrzucić szparagi- blanszować je tylko 3 minuty
( będą chrupiące ), przełożyć do lodowatej wody i wyłożyć łyżką cedzakową do świeżego naczynia.
Ciabattę podgrzać na suchej patelni kilkakrotnie odwracając nie doprowadzając do zrumienienia, przeciąć, nadziać sałatą, szparagami i łososiem, udekorować łyżką majonezu, tabasco, posypać szczypiorkiem i zjeść!

15 komentarzy:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji