21.11.12

Panna Cotta z mascarpone i biedronka :)

 ***
Biedronka siedem kropek miała:
Pierwszą od rosy dostała
Drugą od słonka złotego
Trzecią od wiatru halnego
Czwartą od deszczu kropelki
Piątą od ziemi karmicielki
Szóstą od dziada co przechodził drogą
Siódmą –już nie wiem od kogo
Wszystkie siedem nosiła w komplecie
Ażeby szczęście dawały dzieciom

Smacznego :))
Panna Cotta z serka mascarpone
źródło: Warsztat smaku

Składniki na 3 porcje:
  • 250 ml śmietanki 30% lub 36%
  • 3-4 łyżki mleka
  • 250 g serka mascarpone
  • 1 laska wanilii
  • 80 g cukru
  • 3 łyżeczki żelatyny
  • owoce lub sos owocowy lub cukrowe biedronki :)
Przygotowanie:
Śmietankę, mleko, cukier i ziarenka wanilii zagotowujemy i zdejmujemy z palnika. Żelatynę rozpuszczamy w 1/4 szklanki gorącej wody. Miksujemy wszystko z zimnym serkiem i przelewamy do foremek. Schładzamy kilka godzin a najlepiej przez całą noc. Podajemy z owocami lub sosem owocowym.

Smacznego.

13 komentarzy:

  1. Piękna :). I nie robiłam jeszcze panny cotty z mascarpone - muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam ale jest dość tłusta jak dla mnie, za to domownicy za nią przepadają :))

      Usuń
  2. Uwielbiam Panne Cotte. Twoja pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja byłam przekonana, że wszsytkie składniki w Biedronce kupiłaś :D


    Pozdrawiamy serdecznie

    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze z czymś wylecisz! :)jesli chodzi o dyskontową biedronę to jest ok:)

      Usuń
  4. A to Ci wersja podania! Bomba, aż się uśmiechnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no takich biedronek kilka miałam to se wykorzystałam :))

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia, pięknie podana, bajkowa panna cotta :) Aż uśmiech pojawia się na twarzy. Moje dziewczynki byłyby zachwycone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla dziewczynek faktycznie jak znalazł! cieszę się, że się spodobały :))

      Usuń
  6. przeuroczy deser i śliczny ten talerzyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedronki urocze -chyba są prawdziwe - prosto z natury

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji