8.8.12

Crostini z pieczoną, marynowaną papryką.

Dedykuje Matce wariatce- klik, która szczuła mnie swoimi pysznościami od kilkunastu dni! zaglądałam na jej bloga regularnie patrząc na piękne bruschetty i w końcu zrobiłam je sama! Są pyszne! Dzięki Matka za inspiracje i to kuszenie!
Crostini z pieczoną marynowaną papryką, żółtymi pomidorkami i czerwoną cebulą
przepis własny

Składniki:
  • 1 ciabatta
  • kilka plastrów pieczonej marynowanej papryki z tego przepisu klik
  • 3 żółte koktajlowe pomidorki
  • 2 plastry czerwonej cebuli cienko pokrojonej
  • listki bazylii
  • 1 ząbek czosnku
  • oliwa z oliwek
  • sól, pieprz do smaku
Przygotowanie:
Przygotować składniki: czosnek przecisnąć przez praskę, włożyć do miseczki i zalać odrobiną oliwy z oliwek. Cebulkę i pomidorki pokroić na cienkie plastry.
Ciabattę opiec na ruszcie lub w tosterze. Gorącą ciabattę skrapiamy oliwą z czosnkiem i lekko nacieramy. Nakładamy pieczoną marynowaną paprykę, pomiędzy kilka plastrów pomidora i czerwoną cebulkę.Posypujemy solą i pieprzem. Dekorujemy świeżymi listkami bazylii. Można dodatkowo skropić oliwą czosnkową na wierzch jeśli nie boicie się czosnku:)

23 komentarze:

  1. piękne, mmmm i te kolorki :):):) pozdrawiam, matka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow jakie pyszności a ta pieczona papryka bardzo mi sie podoba i koniecznie zapisuje do zrobienia bo przyznam że nie jadlam takiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jakie tam dzieło, prosta kanapka:)

      Usuń
    2. Nie wiesz, że to nie złość, ale skromność piękności szkodzi?:)

      Usuń
    3. tak??? nie wiedziałam! od dziś koniec skromności! :-)

      Usuń
    4. No to już wiesz:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piekne zdjecie i megaapetyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pięknie! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i smaczna. Tak, tak nic wiecej nie trzeba. Takie sniadanie to poezja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, to prawda że niczego więcej tu nie trzeba..oliwa, papryka i do dzieła:)

      Usuń
  7. Ten przepis na papryke muszę koniecznie wyprobować.
    Takie rzeczy to ja lubię :D

    Pozdrawiamy serdecznie

    tapenda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji