8.6.12

Śniadanie na zielono czyli omlet z zielonymi szparagami, cukinią i pomidorem

Dziś na śniadanie upichciłam sobie omlet na zielono z dodatkiem pomidorów.  Niesamowicie syty i co najważniejsze błyskawiczny :) Dla mnie i Patrycji  idealny- zjadłyśmy na pół. Kto kocha szparagi z pewnością skusi się na takie zielone śniadanko...polecam!
Omlet z zielonymi szparagami, cukinią i pomidorem.
Mojego przepisu.

Składniki: na 2 porcje
  • 1/2 pęczka zielonych szparagów
  • 1/2 małej cukinii
  • 1 pomidor
  • 3 jaja
  • garść pietruszki
  • garść koperku
  • 1 mała czerwona papryczka chili
  • 1 łyżka masła
  • sól, pieprz do smaku
Przygotowanie:
Masło roztopić na patelni, dodać szparagi i cukinię, uprażyć przez chwilę. Jaja rozkłócić, doprawić solą i pieprzem i zalać zielone warzywa. Pomidora pokroić w plastry i ułożyć na masie jajecznej.
Dodać pokrojoną pietruszkę, koperek oraz papryczkę chili. Patelnie przykryć pokrywką i dusić około 10 minut. Podawać od razu.
Smacznego:)
Dodaję do akcji:

13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji