26.6.12

Kwasimy?

Gotowa przyprawa firmy Marsyl zawiera: koper, gorczycę, czosnek, ziele angielskie, estragon, chrzan, oraz liść laurowy. Nigdy wcześniej nie kwasiłam ogórków takim sposobem. Zawsze był świeży zestaw do kwaszenia w pęczku, tym razem otrzymałam paczuszki, które tylko wsypałam do słojów, dodałam ulubione papryczki chili oraz chrzan i już...zawekowane! Nic prostszego i jak szybko!
Przyprawy fajnie pachną, nie powodują pleśni co ważne bynajmniej dla mnie bo nie trzeba płukać ogórków  i mam fajowe szczypce, którymi wyjmuję ogórek po ogórku...raczej zimy by nie doczekały:))) Fajna akcja i dziękuję, że mogłam wraz z koleżankami wziąć w niej udział.
A kwasiły ze mną:


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji