23.6.12

Kurczak Tandoori

 Indyjski kurczak Tandoori

Składniki: na 2 porcje
  • 2 piersi z kurczaka
  • 2 średniej wielkości ziemniaki
  • sól, pieprz do smaku
  • duża cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 1/4 łyżeczki imbiru
  • 1łyżka jogurtu naturalnego do każdego talerza
  • 1/4 łyżeczki garam masala
  • 1/4 łyżeczki zmiażdżonych nasion kolendry
  • 1/4 łyżeczki mielonego kardamonu
  • słodkiej papryki
  • 1/2 łyżeczki chili
  • 1 puszka krojonych pomidorów
  • 2 łyżeczki tandoori masala lub papryki w proszku
  • 3 łyżki oleju do smażenia
  • 1 pomidor
Przygotowanie:
Do garnka wlej olej, rozgrzej i wrzuć pokrojone w grubą kostkę ziemniaki.
Lekko je podsmaż, dodaj pomidory, pokrojoną cebulę w kostkę, zmiażdżony czosnek i wszystkie przyprawy.
Gotuj do miękkości ziemniaków, następnie dodaj pokrojone w kawałki piersi z kurczaka i duś na małym ogniu około 10 minut aż sos zrobi się dość gęsty. Na końcu dorzuć jednego pokrojonego w ósemki pomidora.
Nałóż do miseczek, dodaj do każdej po łyżce jogurtu naturalnego i udekoruj zielonym koperkiem.
Smacznego!

14 komentarzy:

  1. Oj, ale mi narobiłaś apetytu na takiego kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama sobie narobiłam apetytu bo tego kurczaka robiłam dawno temu:) tylko nie zdążyłam go dodać i w końcu się pojawił:))

      Usuń
  2. ależ apetycznie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepysznie podana u ciebie potrawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyśmienicie! a myślałam, że z kurczakiem z poznałam już wszystkie wariacje :)
    www.kulinarna-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory zachęcają do jedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest przepis na prawdziwego kurczaka tandoori.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kurczak prezentuje się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji