28.5.12

Zielone Curry ze szpinakiem, zielonym groszkiem i orzechowym sosem

Niestety padł mi na amen komputer, nie  zyje a ja muszę znów wydać pare drobnych groszy na zakupienie kolejnego sprzetu, który będę musiała polubić.
Wybór jest tak ogromny, że sama się lekko zakręciłam tym bardziej, że zupełnie się nie znam a sprzedawca?
kazdy ma inne zdanie..no cóż, może uda mi się coś zakupic niebawem i bede tutaj z Wami częściej bo już się stęskniłam :) Całuję...


Zielone Curry ze szpinakiem,zielonym groszkiem i orzechowym sosem
mojego przepisu

Składniki: na 4 porcje
  • 2 filety z kurczaka
  • 125g mrożonego szpinaku
  • 125g mrożonego zielonego groszku
  • 1 puszka mleka kokosowego
  • 3 łyżki zielonej pasty curry
  • 195g sosu Satay Sauce (tajski sos orzechowy)
  • 200g jaśminowego ryżu (dwie torebki)
  • 1/2 łyżeczki cukru
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 1 łyżka mąki kukurydzianej
  • 1 łyżka octu ryżowego
  • 1 łyżka oleju arachidowego
  • majeranek do ozdoby 
Przygotowanie:
Ryż ugotować według przepisu na sypko (mój się rozgotował )
Przygotować marynatę: sos sojowy, cukier, mąka kukurydziana i ocet ryżowy- wymieszać i zamarynować pokrojone na kawałki mięso, odstawić na 15 minut.
Po tym czasie zamarynowane mięso usmażyć w rozgrzanym woku na łyżce oleju arachidowego.
Dodać zieloną pastę curry i smażyć ok 3 minut. Następnie wlać mleko kokosowe, dodać szpinak oraz cały Satay Sauce. Gotować 5 minut na malutkim ogniu, dodać zielony groszek i gotować jeszcze 2 minuty ciągle mieszając. Udekorować zielonymi listkami ( u mnie majeranek ze względu na braki w ziołach)
Smacznego!


Dodaję do akcji:

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji