22.5.12

Tarta z zielonymi szparagami, kozim serem i mozzarellą

Czary mary i jest...
kolorowa, wiosenna, pyszna, krucha tarta. 
Bardzo lubię tarty, przyjemnie się je robi, 
fajnie wyglądają i można je jeść kiedy się tylko chce...
na śniadanie, na obiad, na deser czy kolację.
Akurat tę wersję serwowałam z sosem czosnkowym.
Było pysznie!

Tarta z zielonymi szparagami, kozim serem i mozzarellą.
mojego przepisu

Składniki i przygotowanie kruchego ciasta- klik
Składniki: na farsz

  • 1 pęczek zielonych szparagów
  • 1 kulka mozzarelli
  • 125g twarożku koziego
  • 1/4 szklanki śmietanki kremówki 30%
  • 1 jajo
  • sól, pieprz
  • 3 rzodkiewki 
Przygotowanie:
Twarożek ucieramy z jajkiem i śmietanką. Doprawiamy solą i pieprzem.
Wykładamy masę serową na lekko podpieczonej tarcie, układamy pokrojoną na cienkie plastry mozzarellę, zielone szparagi (za długie końcówki pokroić na kawałki i posypać wierzch). Ozdobić plastrami rzodkiewki, piec w nagrzanym piekarniku do 170'C ok 20-25 minut.
Smacznego!
Dodaję do akcji:

16 komentarzy:

  1. Dawno nie widziałam czegoś tak pięknego! Musi być pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pysznie wygląda! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś pięknego i zapewne smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda pysznie na maksa!!!:))) te rzodkiewieczki dodają jej uroku:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za pyszności wyczarowałaś Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie! I jak zawsze pięknie i dużo. Mój leń za to rozwija się na maksa.
    -----------------------------------
    Zapraszam:
    Para w kuchni.
    Na turystyczny szlak!

    OdpowiedzUsuń
  7. szparagi kładzie się bez gotowania? tylko umyć i już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja wkładałam bez gotowania ale możesz je blanszować przez 1 minutę :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

INSTAGRAM

zBLOGowani.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i blogi zobacz moją galerię na mniamspinka.pl Durszlak.pl
Copyright © 2017 Smaki Alzacji